Menu

Sprawdź, które elementy na stronach internetowych najbardziej drażnią ich klientów

0 Comment


strony www kartuzy

 

 

Sprawdź, które elementy na stronach internetowych najbardziej irytują ich użytkowników

Wydawałoby się, że prowadzenie swej strony internetowej w tych czasach nie powinno nastręczać większych trudności. W tym względzie nie ma właściwie żadnych ograniczeń i może to wykonywać właściwie każdy, kto tylko ma czas oraz ochotę. Prowadząc witrynę własnej firmy, powinieneś jednak liczyć się z pewnymi wymaganiami ze strony użytkowników. Istnieją takie czynniki, które mogą zaburzać internetową komunikację między użytkownikiem a firmą, zmierzając do irytacji tego pierwszego. Przyjrzyjmy się niektórym spośród nich.

 

Wszechobecne reklamy i samoodtwarzające się filmiki

Strona internetowa musi zwracać uwagę klientów, stymulując zaciekawienie. Również musi być tak skonstruowana, żeby klient możliwie jak najszybciej trafił do najistotniejszych informacji, co zazwyczaj satysfakcjonuje go najbardziej. Większość klientów nie znosi, gdy podczas przeglądania jakiegoś artykułu, nagle otaczają go wyskakujące okna, najczęściej zasłaniające całą stronę. To rozprasza koncentrację i powoduje, że nagle chcesz z danej witryny uciec. Zanim zostanie ona zamknięta, klient traci wątek i nie zawsze potem ma ochotę powrócić do ponownego czytania. Ponadto internautów złoszczą również filmy, które włączają się same z siebie. Wolny wybór słuchania oraz oglądania to coś, co pragnie mieć każdy człowiek… zwłaszcza internauta.

 

Zbyt długo ładująca się witryna

Powtarza się, że czas to pieniądz. Żyjemy szybko, zmierzając do szybkiego poszerzenia swoich zasobów informacji oraz umiejętności praktycznych. Jeśli określamy się na otwarcie jakiejś strony internetowej, podświadomie oczekujemy, że pewne dane uzyskamy w przeciągu kilku sekund. Zbyt wydłużony czas oczekiwania na wczytanie się strony przesądza o jej porażce. Większość klientów zamiast poczekać, woli poszukać czegoś innego.

 

Brak przystosowania do odtwarzania na mobilnym sprzęcie

Nie wszystkie strony internetowe można odtwarzać na smartfonach czy tabletach. Gdy nie zadbamy o ich rensponsywność, musimy liczyć się z określonymi stratami. Właściwie nie zdarza się, by klient, któremu nie udało się otworzyć na urządzeniu mobilnym jakiejś strony internetowej, zechciał powtórzyć tę czynność na komputerze stacjonarny.

Tagi: , , ,